Persbericht: 15-11-2018 Hackacamp Vacanceselect

HackaCAMP Vacanceselect:

KANTOORTUIN VERANDERT IN KAMPEERTERREIN

Alkmaar, 15 november 2018

In de nacht van 14 op 15 november veranderde de kantoortuin van Vacanceselect in een heus kampeerterrein. Vanwege een zogenaamde HackaCAMP sloegen medewerkers hun tenten op, daar waar normaal gesproken bureaus, vergadertafels en computers staan.

Tijdens deze HackaCAMP gingen medewerkers 48 uur lang op zoek naar verfijnde of niet bestaande mogelijkheden om vakantiegangers straks in de zomer nog meer te kunnen laten genieten van een onbezorgde vakantie.

Vacanceselect is Europese marktleider in het aanbieden van glampingaccommodaties. Om koploper te blijven, en de innovatieve slagkracht verder te verhogen, ontstond het idee van een HackaCAMP. Twee dagen lang brainstormden medewerkers in vooral zeer ongedwongen sfeer. Want creativiteit ontstaat vaak daar waar de stemming losjes en onbevangen is. Geen wonder dat juist de hele goede ideeën werden geboren toen de tenten waren opgezet: maar liefst 15 projecten werden opgepakt variërend van de ontwikkeling van de ‘Vacanceselect Glampingtest’ die je binnen 20 seconden tot je ideale vakantiebestemming brengt tot aan een inzameling van babyspullen voor een goed doel. Nee, het kampvuur ontbrak, evenmin hoefden er extra stormlijntjes te worden aangespannen. Toch bleef het wel nog heel lang onrustig die nacht op het kantoorkampeerterrein van Vacanceselect.

Medewerkers van Vacanceselect tijdens de HackaCamp

_________________________________________________________________________________

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Daniël Scheijen, commercieel directeur Vacanceselect, pers@vacanceselect.nl,  06-40004002.
Zie ook: https://www.vacanceselect.com/nl/over-ons/nieuws-pers

Over Vacanceselect:
Vacanceselect heeft het grootste aanbod aan glampingaccommodaties in heel Europa en is daarmee marktleider. Vacanceselect is onderdeel van de Vacalians Group, met een portfolio van ruim 27.000 campingaccommodaties, meer dan 1.400 bestemmingen verspreid in 19 landen en een bestand van ruim 28 miljoen online bezoekers. In Alkmaar zetelt een van de twee hoofdvestigingen van de Frans-Nederlandse alliantie. Van hieruit wordt de consumentbewerking voor Noord-Europa aangestuurd. Het andere hoofdkantoor is in Sète te Zuid-Frankrijk.